Aktualności

Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Aktualności

Lista zmian i nowości (vendero wersja 6.1)

12.04.2017

W dniu 10.04.2017 r. pojawiła się kolejna wersja vendero. Poniżej prezentujemy listę zmian i nowości, które wprowadziliśmy w bieżącej wersji.

  • Integracja z platformą Cloudflare
    Cloudflare to sieć dostarczania treści (CDN), która zwiększa wydajność i bezpieczeństwo witryn w sieci. Ochrona zabezpieczeń firmy Cloudflare oferuje szeroki zakres zabezpieczeń przeciwko atakom takim jak DDoS, włamania lub spam. Dodatkowo, aby zapobiec kradzieży danych i innym manipulacjom, Cloudflare oferuje darmowy certyfikat SSL dla własnej domeny. Integracji z platformą CLoudflare można dokonać z poziomu Panelu Administracyjnego, instalując dedykowaną wtyczkę, zgodnie z dołączoną do niej instrukcją. 

  • Rozbudowa opcji personalizacji witryny
    Powszechnie dostępną opcję personalizacji witryny rozbudowano o dodatkowe funkcje. Najważniejszą zmianą jest rozszerzenie opcji o możliwość pracy na wielu obszarach roboczych jednocześnie. Teraz można tworzyć wiele wariantów własnej witryny i porównywać je ze sobą. Dodatkowo pojawiła się możliwość wybrania szablonów własnych w podglądzie.

  • Integracja z Apaczką
    Apaczka to najdynamiczniej rozwijający się operator logistyczny w Polsce, skupiający się w głównej mierze na rozwiązaniach dla klientów biznesowych z branży e-commerce. Integracja z Apaczką znacznie poszerza zakres usług kurierskich, z których mogą skorzystać klienci sklepu. Instalacja dedykowanej wtyczki z poziomu Panelu Administarcyjnego daje szeroki wachlarz wyboru sposobów dostaw właścicielom sklepu, spełniających ich indywidualne oczekiwania.

  • Nowa wersja szablonu
    Udostęniona została nowa wersja szablonu, poszerzając tym samym wachlarz dostępnych wariantów szaty graficznej sklepu.

  • Moduł Pomocy
    Nowy Moduł Pomocy zawiera informacje niezbędne do przygotowania sklepu do pracy. Prowadzi użytkownika krok po kroku przez kolejne konfiguracje podstawowych funkcji. W sekcji "Pytania i odpowiedzi" znajdują się zaś kwestie najczęściej poruszane przez naszych klientów. Moduł sukcesywnie będzie rozwijany o kolejne informacje.

  • Konfiguracja linku kanonicznego
    Udostępniamy opcję konfiguracji linku kanonicznego dla adresu zhttp://bądźhttps://w sytuacji ustawienia własnej domeny, jako preferowanej.

  • Google Zakupy
    Poszerzono opcję Google Zakupy o możliwość wyboru towarów, które mają zostać przesłane do zakupów Google. Wyboru można dokonać z poziomu modułu Porównywarek w Panelu Administracyjnym, przypisując towar w oknie wyboru porównywarek.

  • Lista towarów w Panelu Administracyjnym
    Pojawiła się opcja indywidualnej konfiguracji grida z listą towarów. Można dostosować ją według własnych preferencji zmieniając liczbę wpisów na gridzie przez wybór odpowiedniej opcji.

  • Integracja z Google Tag Manager
    Moduł wtyczek poszerzono o integrację z Google Tag Manager. Zainstalowanie pluginu umożliwia integrację z menedżerem tagów Google. Dzięki temu dodawanie i aktualizowanie tagów AdWords, Google Analytics, Firebase Analytics, Floodlight oraz tagów innych firm i tagów niestandardowych odbywa się bez konieczności edytowania kodu witryny.

  • Koszyk w procesie zamówienia
    Na stronie koszyka w procesie składania zamówienia nie będzie pojawiać się informacja na temat stanów magazynowych. Warunkiem jest ustawienie "Prezentacji stanów magazynowych" w opcji "Brak" z poziomu Panelu Administracyjnego w oknie konfiguracji ustawień stanów magazynowych.

  • Widget Breadcrumbs
    Edycja widgetu pod kątem adresu URL - rozszerzenie o CategoryID na końcu ścieżki.
Witryna stworzona na platformie